آیـا عروسک های لولیتا Lolita Slave Toy واقعیت دارند؟داستان لولیتا چیست؟با بررسی کلی ماجرای عروسک و اسباب بازی های لولیتا درون این خبر همراه ما باشید.

 ایرانی نیوز؛ بـه تازگی ویدیویی از سخنرانی آقای رائفی پور کـه بیشتر او را بـه علت سخنرانی هایش درون مورد فراماسون ها مـی شناسند پخش شده کـه باعث ایجاد سر و صدای زیـادی شده است. عروسک زنده لولیتا درون این ویدیو کـه در وبسایت علی اکبر رائفی پور (masaf.ir) منتشر شده، عروسک زنده لولیتا او درون مورد اسباب بازی ها و عروسک های لولیتا صحبت مـیکند،به گفته آقای رائفی پور این عروسک ها درون واقع انسان و زن هستند اما دست و پای آنـها بـه طرز فجیحی قطع شده و پس از شکنجه های بسیـار و از بین بردن بینایی آنـها به منظور جلوگیری از فرار بـه عنوان و یـا همان عروسک لولیتا درون قسمت دارک وب (وب تاریک) به منظور فروش گذاشته مـی شوند کـه قیمت فروش آنـها از 30 هزار که تا 90 هزار دلار است.

عکس: عروسک زنده لولیتا ویدیوی آقای رائفی پور

این ویدیو را درون زیر مـی توانید ببینید:


در این ویدیو فیلمـی از یک عروسک لولیتا هنگام صحبت های رائفی پور مبنی بر دستگیری شخصی پولدار درون مکزیک کـه یک عروسک لولیتا خریداری کرده بود پخش مـی شود. عروسک زنده لولیتا عاین فیلم را درون زیر مـی بینید. گوش بـه این سخنان قلب هر شنونده ای را بـه درد مـی آورد و با خود فکر مـی کند مگر مـی شود یک انسان که تا این حد بی رحم باشد؟

فیلمـی کـه از یک عروسک (زنی کـه دست و پایش قطع شده است) درون ویدیوی آقای رائفی پور منتشر شده/این فیلم مدت ها پیش درون سایت فارسی زبان Monster-quest.ir نیز منتشر شده بود

اما عروسک لولیتا و این اسم از کجا آمده است؟ لولیتا نام رمانی انگلیسی از ولادیمـیر ناباکوف هست که نخستین بار درون سال ۱۹۵۵ درون پاریس منتشر شد. طبق نوشته ویکی پدیـا، لولیتا مضمون بسیـار بحث‌ برانگیزی دارد. راوی غیرقابل اعتماد داستان یک استاد ادبیـات روان‌ پریش بـه نام هامبرت هامبرت هست که عشقی بیمارگونـه بـه ی ۱۲ ساله بـه نام دلورس هیز (ملقب بـه لولیتا) دارد و چون پدرخوانده او مـی‌شود با او وارد رابطه مـی‌شود.

تاثیر این رمان کـه چاپ آن درون ایران ممنوع هست بسیـار بالا بوده بـه طوری کـه از همان آغاز منتشر شدنش درون چند کشور این رمان ممنوع شده و حتی درون ایران هم ترجمـه این رمان ممنوع و به طور مخفی منتشر مـی شود. از این رمان چند فیلم ساخته شده کـه معروف ترینش فیلم لولیتا از  استنلی کوبریک است. حتی درون حال حاضر بـه ان زیر سن قانونی کـه درگیر مسائل هستند لولیتا گفته مـی شود!

عکس: کتاب لولیتا Lolita اثر ولادیمـیر ناباکوف


البته از رابطه رمان لولیتا و عروسک های لولیتا کـه بگذریم بحث بـه این مـی رسد کـه آیـا مطالب بالا واقعیت دارد؟  آیـا واقعا انسان که تا این حد بـه انحراف کشیده شده کـه مرتکب چنین عملی با هم نوع خود بشود؟ آن هم به منظور پول؟دست و پای یک انسان دیگر را ببرد،شکنجه اش بدهد و سپس بـه عنوان یک و برای اعمال بفروشد؟ خواندن این داستان ها و حتی شنیدن حرفهای علی اکبر رائفی پور چیزی جز اعصاب خورد ندارد،نـه تنـها به منظور مخاطب ایرانی حتی به منظور مخاطب خارجی،اما واقعا این ماجرا حقیقت دارد؟

نگارنده این متن بعد از جستجوی زیـاد منابع خارجی و زیر و رو گوگل،چیزی جز چند مطلب راجع بـه این موضوع آن هم درون چند سایت محدود و ناشناس چیز دیگری دستگیرش نشد و چیزی جز همان مطالبی کـه در وبسایت های ایرانی بـه ترجمـه رسیده هست یـافت نشد ،حتی خبر مرد مکزیکی کـه عروسک لولیتا را خریده بود هم درون منابع خارجی پیدا نشد!

اما درون این جستجو چیز جالبی کشف شد،اگر فیلم سخنان رائفی پور و آن ویدیوی پخش شده از لولیتا را درون این کلیپ را دیده باشید حتما باورتان مـی شود کـه آن موجود با لباس چرمـی سیـاه کـه به عنوان لولیتا معرفی مـی شود واقعا دست و پایش قطع شده و نابینا است! اما اشتباه مـی کنید،این یک حالت بی‌ دی‌ اس‌ ام BDSM هست و آن هم یک لباس مخصوص این کار است!

از خود مـی پرسید بی دی اس ام چیست؟ طبق ویکی پدیـای فارسی BDSM بـه صورت خلاصه بـه رفتارهای سادیستی (دگرآزاری) و مازوخیستی (آزارخواهی) مـی‌گویند کـه طی آن یک‌ نفر با علایق سادیستی (Dom/سلطه‌گر) با یک‌ نفر کـه علایق مازوخیستی دارد (Sub/سلطه‌پذیر) قرار مـی‌گذارند کـه در طول رابطه، فرد سلطه گر سلطه پذیر را مورد تحقیر و آزار جسمـی و روانی قرار دهد. این رابطه ای کاملاً توافقی بوده و هر دو طرف (سلطه گر از تحقیر و آزار دادن، و سلطه پذیر از تحقیر شدن و آزار دیدن) لذت مـی‌برند و راضی بـه این اعمال هستند.نقش‌هایی کـه در بی‌دی‌اس‌ام ایفا مـی‌شود مکمل یکدیگر ولی نامساوی هستند. معمولاً فردی نقش غالب و تسلط دارد و دیگری نقش فرد مغلوب و ضعیف را بازی مـی‌کند. درون هر صورت رضایت هر دو یک پیش شرط ضروری است.

لباس هایی کـه در بی دی اس ام استفاده مـی شود زیـاد هست که نزدیک ترین نمونـه بـه حالت لولیتا  F-suit ،bitchsuit ،piddlefours هست که تصاویر آن را درون زیر مـی بینید.

عکسی از ویدیوی منتشر شده درون یوتیوب کـه در آن فردی کـه مشاهده مـیکنید یکی از لباسهای BDSM را پوشیده است

نـه این یک لولیتا نیست؛فردی هست که لباسهای  F-suit ،bitchsuit ،piddlefours را پوشیده است

لباسهای  F-suit ،bitchsuit ،piddlefours

لباسهای  F-suit ،bitchsuit ،piddlefours

لباسهای  F-suit ،bitchsuit ،piddlefours

حتی یک فیلم ژاپنی ( Tokyo Gore Police) با الهام از این لباس ها ساخته شده هست که عآن را درون زیر مـی بینید

سخن پایـانی، درون این مطلب ما بـه هیچ وجه خبر وجود عروسک های لولیتا و رفتارهای وحشیـانـه ای کـه با آن ها مـی شود را نـه رد مـی کنیم و نـه تایید،اما هنوز منبع معتبر خارجی به منظور این ادعا را که تا زمان انتشار این متن پیدا نکرده ایم،و متاسفانـه بـه بخش تاریک وب هم دسترسی نداریم که تا آنجا را نیز بررسی کنیم،اما لازم دانستیم که تا با نگارش این متن کمـی شفاف سازی کرده و عده ای را از کنجکاوی درون بیـاوریم،اگر شما اطلاعاتی جدید و یـا حداقل منبع و خبر معتبر مبنی بر وجود لولیتا دارید خوشحال مـی شویم آن را با ما درون مـیان بگذارید.

تهیـه و تولید ایرانی نیوز / کپی برداری با ذکر منبع




[ماجرای عروسک لولیتا واقعی یـا یک شایعه؟ عروسک زنده لولیتا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 07 Jul 2018 22:36:00 +0000